Gamayun AI in digitalni prstni odtis [VIDEO]
Vizualizirajte si, kaj lahko Gamayun AI naredi za vaše podjetje
Oglejte si najnovejši video o delovanju Gamayun AI s primeri uporabe:
Prevod teksta videa v slovenščino:
Kaj pa, če vam povemo, da vaše podjetje že ima vse znanje in sredstva za povečanje svoje dodane vrednosti?
Z Gamayun AI lahko s svojim podjetjem vstopite v novo dobo in dosežete več, kot si sedaj sploh lahko predstavljate. Dogaja se podatkovna revolucija, zato stopite v korak s časom in ne zamudite te priložnosti. Naj se digitalizacija začne zdaj.
Vaše stranke, zaposleni, poslovne aplikacije, operacijski sistemi, stroji in strežniki nenehno komunicirajo med seboj - to je nekaj, kar je skupno vsem podjetjem.
Temu pravimo vaš poslovni ekosistem.
Ali znate pridobiti vrednost iz podatkov, ki jih proizvaja vaše podjetje?
Z Gamayun AI lahko preprosto zajamete podatke iz različnih virov v realnem času, jih shranite v centralizirano podatkovno jezero in zbrane podatke združite skupaj.
Z uporabo naprednih metod strojnega učenja Gamayun AI zazna na videz nepovezane dogodke v povezanih poslovnih procesih in s tem zagotovi popolno opazovanje ekosistema, zazna nepravilnosti ter napove prihodnje dogodke in težave, še preden se zgodijo.
Pri čem vam Gamayun AI še lahko pomaga?
Ohranite zdravo infrastrukturo aplikacij vašega podjetja in ukrepajte, preden pride do odpovedi.
Izognili se boste prekinitvam obratovalnega časa in obenem prihranili čas vaše ekipe, ki bi ga sicer namenili reševanju okvar in odpovedi.
Drastično zmanjšajte čas, namenjen odpravljanju težav.
Z enim klikom odkrijte odvisnosti in medsebojne povezave med poslovnimi aplikacijami podjetja.
Poglejmo si nekaj primerov.
Gamayun zagotavlja boljši nadzor, večjo zanesljivost in nižje operativne stroške v celotni proizvodni liniji z uvedbo digitalnega “prstnega odtisa”, izjemno uspešne funkcije, ki povečuje kakovost, varnost in učinkovitost. Poleg tega digitalni prstni odtis gradi odpornost podjetja na izzive prihodnosti.
Gamayun s pomočjo umetne inteligence zbira in analizira podatke v realnem času, kar omogoča lažje odločanje, izboljšano upravljanje kakovosti in znatno zmanjšanje pritožb strank.
Uporabnik dobi pravilne in natančne predloge ob pravem času. Poleg tega segmentacija strank ni več le običajno profiliranje. Z AI lahko predvidimo vedenje uporabnika in mu na primer svetujemo optimalno izbiro prevoza. Stranki lahko ponudite koristne vpoglede (ali predloge), kadar in kjer jih potrebuje, seveda z upoštevanjem vremenskih razmer, vpliva na okolje in časovnih kapacitet.
Skrajni čas je, da dosežete zrelost na področju podatkovne inteligence, da izkoristite inovacije in tako ustvarite opazno konkurenčno prednost. Se strinjate?

Fotografija: na