Umetna inteligenca proti prevaram: Prihodnost zavarovalništva je tukaj
Medius s FrodoAI utira pot
Umetna inteligenca ni več znanstvena fantastika, saj sunkovito preminja pravila igre, zlasti v poslovnem svetu. V podjetju Medius smo se že večkrat iz prve roke prepričali, kako je umetna inteligenca, obogatena s strojnim učenjem, lahko močno orodje v številnih panogah. Tokrat raziskujemo, kako lahko AI pomaga v boju proti zavarovalniškim prevaram z orodjem, ki smo ga ustvarili pri Mediusu in poimenovali FrodoAI.
Zavarovalnice imajo težko delo, prevare pa so eden njihovih največjih izzivov. Zahvaljujoč umetni inteligenci se situacija spreminja. Algoritmi umetne inteligence so sposobni z vedno večjo natančnostjo zaznati nenavadne vzorce in morebitne prevare.
Poglejmo, kako umetna inteligenca spreminja odkrivanje zavarovalniških prevar.
Novo orodje za preprečevanje zavarovalniških goljufij
Zavarovalnice zaradi prevar vsako leto beležijo velike izgube, saj običajen postopek preprečevanja prevar vključuje zamudno ročno pregledovanje velikih količin dokumentov. Z inovativnimi rešitvami, kot je FrodoAI, se to spreminja.
Prevaranti običajno pretiravajo, podajajo lažne ali podvojene zahtevke v upanju, da bodo uspeli premagati sistem, preobremenjen s papirologijo. Ob pomoči umetne inteligence in z uporabo obdelave naravnega jezika (NLP) pa postopek pregledovanja lahko ne le pospešimo, ampak tudi enostavno razvrstimo primere in zaposlenim v zavarovalnici izpostavimo morebitne goljufije. Zaradi uporabe strojnega učenja pa vsaka odkrita prevara še poveča zanesljivost in inteligentnost sistema.

Fotografija: Marek Studzinski na Unsplashu
Prednosti uporabe umetne inteligence pri odkrivanju prevar
Z uporabo obdelave naravnega jezika in strojnega učenja naša rešitev zaposlenim v zavarovalnici omogoča hitro razvrščanje primerov, skoraj takojšnje odkrivanje morebitnih goljufij in natančno ocenjevanje škode, zaradi česar prihaja do manj napak zaradi človeškega faktorja.
Mnoge zavarovalnice mesečno porabijo številne ure za ročno preverjanje na tisoče primerov. Integracija umetne inteligence v postopek obravnave odškodninskih zahtevkov zato ne prinaša le prihranka časa; zaposlenim omogoča, da se posvetijo pomembnejšim nalogam, kar lahko pripomore k večji motivaciji, strokovnosti in dviguje ugled celotni panogi. Znana študija primera prihaja iz turške zavarovalnice, kjer so po enem letu dela z AI zabeležili 210-odstotno povrnitev investicije in zaradi izboljšanega delovnega procesa prihranili skoraj 6 milijonov dolarjev.
Raba umetne inteligence omogoča večjo transparentnost in neprekinjeno odkrivanje goljufij, kar vpliva na prihodke in tudi na ugled podjetja. Ponosni smo, da lahko rečemo, da lahko naš naročnik z uporabo Mediusovega sistema FrodoAI zdaj ujame tudi goljufije, ki bi sicer morda ostale neopažene.
Kaj vse še zmore FrodoAI?
Jasno je, da bo umetna inteligenca v prihodnosti imela vse večjo in pomembnejšo vlogo v številnih sektorjih, zlasti v zavarovalništvu. S spreminjanjem odkrivanja goljufij umetna inteligenca oblikuje prihodnost zavarovalništva in obljublja varnejšo in učinkovitejšo panogo za vse.
Toda predstavljajmo si še vse možnosti, ki jih lahko orodje, kot je FrodoAI, ponudi v drugih sektorjih, kot so promet, telekomunikacije ali celo zdravstvo. Kot vedno vas vabimo, da se pridružite tej vznemirljivi prihodnosti, v kateri so priložnosti neskončne.